Mamma Till

Alla inlägg under juni 2012

Av Cecilia - 17 juni 2012 12:13

Hej igen på er!


Förra helgen så skrev jag ett jättelångt inlägg om det mesta och jag blev faktiskt riktit nöjd med det inlägget. Mitt upp i uppladdningen så slutade bloggplatsen att fungera för mig och efter cirka 5 minuter så började det att fungera igen, men då slutade internetet att fungera. Jag blev då tvungen att stänga av hela datorn eftersom att den också började att lagga som vi ungdomar säger nu för tiden. (den hängde inte med på någonting helt enkelt) Så när jag hade startat om datorn så var ju självklart inlägget borta. Jag hade suttit i ca 30 minuter och fått ihop det inlgget så jag blev lite less och struntade istället i att blogga över huvudtaget.


Nu å andra sidan är jag på blogghumör, men har inte så mycket att blogga om. Men min kära älskade pojkvän har skrivit ett jättebra inlägg, långt visserligen, men jag tycker verkligen att ni ska besöka hans blogg och läsa lite där för då får ni reda på en hel del som har hänt i vårt liv, men som mest har handlat om Patrik och även som rört honom mer än mig. Men ni kommer att få en blandad läsning om mycket positivt och en smula tråkigheter.

Jag tycker att han skriver otroligt bra och intressant. Han kan konsten med att skriva tycker jag. För jag själv är ganska så dålig på att skriva på ett bra och intressant sätt tycker jag.


http://ostpackare.bloggplatsen.se/

 

Jahaja, jag hade för ett tag sedan lovat att jag skulle lägga ut lite bilder ifrån när vi var på Ullared och det kommer nu i detta inlägget.

Vi håller på för fullt med att greja om här hemma nu. Sedan vi fick hem vitrinskåpet så fick vi mycket mer plats över i våra köksskåp och då kunde vi packa upp det sista och ställa in här i köket. Genom att vi packade upp det sista så fick vi mer plats i garderoben nere så då flyttade vi ner lite grejer som vi har haft i en av våra garderober och på så sätt kunna fylt upp den garderoben med sånt som faktiskt skulle vara där egentligen.

Sen har jag så snäll föräldrar som har lovat att dom ska köpa och såga till hyllplan till garderoben i Williams rum och då kan vi äntligen bli helt klara där inne.

hmm.. jag har nog inte så mycket mer att berätta idag känner jag. Det mesta om hur graviditeten går kan ni läsa på Patriks blogg. http://ostpackare.bloggplatsen.se/ För han har skrivit det riktigt bra. Bättre än vad jag hade kunnat gjort så ta er en titt där och lä-ä-äs! ;)


Jonas och jag på väg till ingången

 

 

Jag och Mamma står och väntar

 

Det var så här tomt i ca 1 timme och det var så skönt! Sen kunde man knappt ta sig fram.

 

Patrik tillsammans med Ola-Conny som vi träffade på! :)

 

Jag med alla grejerna (vi hade lite otur med våran resväska som gick sönder när vi kom till Gävle när vi åkte ner så vi fick köpa en ny som ni ser)

 

Patrik med alla grejerna :)

 

Lite bebisgrejer

 

Ännu mera till vår lille son! <3

 

och lite till

   

Och det sista som vi köpte till William när vi var i Ullared. (självklart köpte vi en hel del andra saker också) 

Presentation


Hej!
Mitt namn är Cecilia och jag har en helt underbar sambo/fästman som också bloggar.
Här på bloggen kommer ni att kunna läsa om mig, mitt liv och mina framtidsplaner.

Vårt kärleksbarn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards