Mamma Till

Alla inlägg under mars 2013

Av Cecilia - 24 mars 2013 10:40

Just nu sover William och Patrik sitter vid datorn en liten stund så jag passar på att uppdatera här lite.

Igår hade dom klädfyndardag har uppe och vi åkte dit så att vi var där när dom öppnade.
Vi tyckte inte att det fanns många killkläder utan det var mest kläder till tjejer. Vi skulle ha tag i kläder i storlek 80-86 men det var mycket som var nopprigt och mycket som var urtvättade. Så vi kom där ifrån med lite kläder istället för mycket som vi trodde. Vi fick iaf en del kläder i storlek 92-98. Så vi ska hålla koll efter kläder nu till honom och så ska vi försöka åka ner till Ullared i sommar. :-)

Idag ska vi mest städa och fixa matlådor. Vi funderar på om vi ska vara lite fräcka och spela bingolotto. ;-)

Nej nu ska jag ta tag i det som måste fixas.

Av Cecilia - 17 mars 2013 05:24

Vi har haft en super mysig vecka här uppe i Sälen tillsammans med min familj.

Det var tänkt att vi bara skulle åka längdskior och testa en dag att åka utför. Vi började med att testa att åka utför och Patrik gillade de. Kan tilläggas att jag gillar att åka utför och har gjort det i ca 10 år.

Eftersom att Patrik tyckte om att åka utför så bestämde vi oss för att ändra på våra planer och valde att bara åka på längden 2 dagar och utför 4 dagar. William var hos mina föräldrar när vi åkte utför. Vi åkte i totalt 4 timmar och Patrik hade aldrig åkt förut ändå så åkte vi i en röd backe den sista dagen.

När vi åkte längdskidor så fick William följa med i en fjällpulka. Han verkade tycka om det för han sov så gott under båda turerna.

Igår gick vi in och badade på experium allihopa. William älskande att bada och somnade så gott i min famn 2 timmar senare när han äntligen lyckades komma till ro trots att det var så mycket som hände runt omkring.

Jag klippte mig även igår och det blev riktigt bra. :-)

Jag vill tacka min familj för en helt underbar vecka och för allt dom fixade. Tack så mycket till mamma och pappa för den här veckan. Hoppas att vi ses snart igen.

(bilder kommer när jag hinner. Nu ska jag försöka sova igen. )

Presentation


Hej!
Mitt namn är Cecilia och jag har en helt underbar sambo/fästman som också bloggar.
Här på bloggen kommer ni att kunna läsa om mig, mitt liv och mina framtidsplaner.

Vårt kärleksbarn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards