Mamma Till

Alla inlägg under april 2013

Av Cecilia - 18 april 2013 21:16

Jag har en dröm. En dröm som jag och Patrik har pratat mycket om och mest under min graviditet med William.
Både Patrik och jag älskar barn och vill gärna ha många barn. Men vi vill också ha ett stort hus så att alla får plats. Med ett stort hus så vill vi ha en stor tomt också så att alla barnen kan springa omkring och leka, men vi vill naturligtvis även ha ett land med lite olika saker så som grönsaker och bär. Vi vill även ha fruktträd och liknande så att man kan försörja sig själv så att säga.
vi har en dröm. Vi vill ge William det bästa!

Av Cecilia - 11 april 2013 20:58

Det blir inte så mycket uppdatering här nu märker nog både ni och jag. Det beror på att jag jobbar mina uppsägningsmånader eftersom att företaget blev tvugna att varsla.

Jag tänkte i alla fall titta in lite snabbt och berätta en rolig grej som nyss hände.
Det märks verkligen att William börjar bli ''stor'' nu. Jag skulle ge honom hans napp för en liten stund sedan. Men den stannade inte i munnen så länge förens han fick tag på den och tar ut den för att sedan försöka stoppa den i min mun. Jag tar nappen och stoppar tillbaka den i hans mun och han tar den och stoppar tillbaka den i min mun och så höll det på några gånger. Söta lilla killen! <3 du är SÅ älskad!!!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Cecilia och jag har en helt underbar sambo/fästman som också bloggar.
Här på bloggen kommer ni att kunna läsa om mig, mitt liv och mina framtidsplaner.

Vårt kärleksbarn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards