Mamma Till

Alla inlägg under maj 2013

Av Cecilia - 9 maj 2013 14:04

Idag fyller jag år och det firas med god mat, tårta, massa mys och presenter. Dock så är inte förkylningen något bättre idag. Jag är helt röd runt näsan för att jag snyter mig så mycket. Men nog om det.

jag fick en jättefin ny, snygg och självklart bra kamera utav släkten och Patrik. Jag ska få något paket till senare, men leveransdatumet blev tydligen framskjutet så Patrik har ännu inte fått hem det. Men kameran används flitigt. :-)

igår när vi satt och åt lite försenad kvällsmat så fick William sitta på golvet och leka under tiden eftersom att han redan hade ätit och inte ville sitta med vid bordet. Rätt som det är så ser vi hur William står upp och håller i sig i spisen. Det är första gången som han reser sig upp motnågot utan vår hjälp. Tidigare så har han rest sig upp mot oss hela tiden och vi har hjälpt honom lite grann. Så här går det undan. Nej nu ska jag vila lite.

Av Cecilia - 8 maj 2013 12:07

Hej på er där ute. Nu har det inte alls blivit så mycket uppdatering här som det borde ha blivit. Jag håller på att arbeta min sista månad på jobbet. Dom blev ju tvugna att varsla lite folk p.g.a Arbetsbrist och jag blev tyvärr en av dom. Så förutom att jag jobbar vecka ut och vecka in nu sedan minnen på mars så händer dert inte så fasligt mycket mer än att William växer så otroligt fort! William och hans pappa har även far och son tid nu när jag arbetar.

Dom senaste veckorna så har både William och Patrik varit förkylda men dom är på bättringsvägen. Idag blev det istället min tur att bli riktigt förkyld. Näsan bara rann och ömmade samt att det började göera riktigt ont i huvudet och bihålorna. Halsen värker den med så jag fick gå hem ifrån jobbet idag.

Så här sitter jag och försöker vila lite samtidigt som jag kollar på William som leker. Bjuder på två bilder från idag.

Av Cecilia - 8 maj 2013 12:07

Hej på er där ute. Nu har det inte alls blivit så mycket uppdatering här som det borde ha blivit. Jag håller på att arbeta min sista månad på jobbet. Dom blev ju tvugna att varsla lite folk p.g.a Arbetsbrist och jag blev tyvärr en av dom. Så förutom att jag jobbar vecka ut och vecka in nu sedan minnen på mars så händer dert inte så fasligt mycket mer än att William växer så otroligt fort! William och hans pappa har även far och son tid nu när jag arbetar.

Dom senaste veckorna så har både William och Patrik varit förkylda men dom är på bättringsvägen. Idag blev det istället min tur att bli riktigt förkyld. Näsan bara rann och ömmade samt att det började göera riktigt ont i huvudet och bihålorna. Halsen värker den med så jag fick gå hem ifrån jobbet idag.

Så här sitter jag och försöker vila lite samtidigt som jag kollar på William som leker. Bjuder på två bilder från idag.

Presentation


Hej!
Mitt namn är Cecilia och jag har en helt underbar sambo/fästman som också bloggar.
Här på bloggen kommer ni att kunna läsa om mig, mitt liv och mina framtidsplaner.

Vårt kärleksbarn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards